Linija Kadžiu je ena od štirih glavnih šol tibetanskega budizma. Njene korenine sežejo do zgodovinskega Bude.

V Stari Indiji so se nauki prenašali z učitelja na učenca okoli 1500 let. Po pripovedih je nato v desetem stoletju potujoči asket po imenu Tilopa (988–1069) dosegel polno uresničitev. Tilopa je dal veliko naukov, med drugim slavno »Mahamudro Gangesa«, ki jo Lama Ole Nydahl pogosto uči na tečajih budizma Diamantne poti. Tilopa je za svojega glavnega učenca izbral Naropo.

Naropa (1016–1100) je bil nekdanji profesor budistične filozofije. Tilopa je uporabil zelo močne metode, da je zlomil Naropovo zanašanje na koncepte (Naropovih 12 velikih preizkusov) in na koncu je slednji spoznal pomen naukov skozi notranjo izkušnjo. Naropa je uredil meditacije, ki jih je dobil od Tilope, v slavnih Šest jog Narope: Navidezno telo, Pova, Zavestno sanjanje, Jasna svetloba, Bardo in Notranja toplota. Vse te meditacije se še vedno prakticirajo v liniji Karma Kadžiu. Učenci budizma Diamantne poti prakticirajo Povo in meditacijo Jasne svetlobe.

Marpa Prevajalec (1012–1097) je bil laik z družino in poklicem, bil pa je tudi polno uresničeni budistični mojster. Peš je šel na težko in nevarno pot iz Tibeta preko Himalaje v Indijo, in to trikrat. Nazaj je prinesel veliko pomembnih naukov ter jih prevedel v tibetanščino. Združil je nauke Mahamudre, ki jih je dobil od mojstra Maitripe, in Naropove meditacije na notranje energije (Šest jog). Marpa je prvi tibetanski mojster v tej liniji in je začetnik šole Kadžiu.

Milarepa je imel težko otroštvo in se je s pomočjo črne magije maščeval nad mnogimi, ki so zatirali njegovo družino. Po obžalovanju se je usmeril na budistično pot, da bi se očistil slabih semen. Milarepa je z golimi rokami zgradil več stolpov za svojega učitelja Marpo, ki pa je nato od njega vselej zahteval, da jih podre. Na ta način je Marpa za svojega učenca odstranil veliko karmičnih ovir. Milarepa je več let preživel v meditacijskem umiku in je dosegel razsvetljenje. Najbolj znan je po svojih spontanih pesmih uvidov.

Gampopa je bil Milarepov najbolj znan učenec. Tako imenovani Zdravnik iz Dagpa je zaradi bolezni izgubil ženo. Na smrtni postelji je od njega zahtevala obljubo, da se ne bo več poročil, zato je postal menih. Učil se je od Milarepe, dosegel uresničitev in imel okoli 50.000 učencev. Štirje od njih so ustanovili štiri glavne veje linije Kadžiu: Barom Kadžiu, Karma Kadžiu, Pagdru Kadžiu in Tsalpa Kadžiu.

Še en Milarepov učenec, jogi Rečungpa, je prinesel veliko pomembnih prenosov v linijo Karma Kadžiu in je bil skupaj z Gampopo učitelj 1. Karmape, Dusuma Kjenpe [ang. Dusum Khyenpa] (1110–1193). Ob srečanju z Dusumom Kjenpo je Gampopa rekel svojim učencem: "Pretvarja se, da je moj učenec, da bo lahko ohranil mojo linijo za dobro bitij v prihodnosti, v resnici pa je že dosegel cilj poti."

Dusum Kjenpa je postal naslednji nosilec linije Kadžiu. Preden je umrl, je povedal svojim učencem, da se bo reinkarniral, zato da bo nauke ohranil in jih razširil. Kot je napovedal, se je kmalu pojavil 2. Karmapa, ki je ljudem že kot otrok povedal, da je Karmapa. Karmape so tako najstarejša linija reinkarnacij v tibetanskem budizmu. Linija, ki se je začela z Dusumom Kjenpo, se imenuje linija Karma Kadžiu. Beseda karma v imenu linije je izpeljana iz imena Karmapa.

Linija Karma Kadžiu se je od prvega Karmpe, Dusuma Kjenpe, preko njegovih nosilcev linije in naslednjih reinkarnacij Karmape nadaljevala do današnjega 17. Karmape.